Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

Ten nazev bude nejspis vypujcenej z toho Francouzskeho

"Nezkrotna Angelika" nebo jak se to jmenovalo , ze?:-))

0/0
13.10.2009 11:53

osvetitel

Vasicku copak to tam chybi?

Jo ten "bezvyznamnej" rozpad te Jugoslavie po smrti Tita , kterej to drzel ten umelej utvar zvanej Jugoslavije pohromade !:-)) A jeste ti tam chybi ti "hodni" kluci , jako Milosevic, Karadic, Mladic a spol. To Kosovo prislo na radu az potom , ze? Ano Jugoslavci odmitli zrovnatak jako Rumune tu invazi do CSSR po boku SSSR, protoze si to mohli dovolit prez ty US garance ktere v te dobe meli , a ktere si tim sami upevnili ! S laskou k CSR to nemelo nic spolecneho ! A ten Mnichov nemuseli Srbove odmitat , protoze se jich nikdo nanic v te dobe neptal ! :-)))

0/0
13.10.2009 11:38

osvetitel

Re: Vasicku copak to tam chybi?

Ps. Ale jako sranda je to dobre , zrovnatak jako to "vybombardovani" Srbu , kteri v dobe tech Ekonomickych naletu na Srbskou infrastrukturu, poradali protestni pevecke koncerty pod sirym nebem! :-)) Ale uznavam ze jste mohl pouzit slovo "Kobercovy nalet " a ze jste ho nepouzil , zacoz si zaslouzite kredit !:-))

0/0
13.10.2009 11:44

Ivo Vašíček

Re: Vasicku copak to tam chybi?

Zkuste si dohledat fakta i z té doby. Ve Slovinsku Slovinci odpojili kasárna s jugoslávskými vojáky (byli tam všechny národy jug.) od elektřiny a vody. Následoval konflikt, který byl mistrně medializován na západě. Skutečné oběti byly cca do deseti osob a to na obou stranách. Slovinsko se tak odtrhlo celkem v klidu. V Chorvatsku to bylo horší, tam byli Srbové s Chorvaty promícháni. V promíchaných územích začali dělat bordel radikální skupiny Chorvatů (hlásili se k ustašovské tradici). Srbové to nenechali jen tak a vložili se do toho vojensky. Následovalo klasické oko za oko, zub za zub, či za dva, za tři.... A pak se to stupňovalo prakticky nekontrolovatelně na obou stranách. Nakonec byli s podporou EU Srbové vyhnáni bez majetku, podobně jako od nás Němci, ale neoficiálně. Dodnes tam mají domy, do kterých se nemohou vrátit.

BaH je úplně speciální tam se vraždili všichni navzájem Srbové, Chorvati, Bosňáci+Albánci. Pálili katastrální mapy a záznamy a okrádali se o domy.

0/0
14.10.2009 16:49

osvetitel

Re: Vasicku copak to tam chybi?

to je klidne mozne to co pisete, bohuzel vynechavate to, jakym stylem ve velkem se do toho Srbove vlozili , zejmena zname firmy jako byl Mladic a Karadic ! A uplne to vypadalo jako zesi vyrizuji ucty i za druhou svetovou valku a ten koncentrak v te "Jasenici" nebo jak seto jmenovalo . Ja proti Srbum osobne nic nemam , a myslim ze za valky byli dobri spojenci na ktere se dalo spolehnout ! Ale pritom rozpadu Jugoslavie jim to hodne "ujelo"!! To ze Milosevic nevedel o jejich pocinani nebo zeho v pozadi nepodporoval , patri do rise pohadek ! Kdyby se Srbove rozhodli resit veci vice diplomatickou cestou , nezli brutalni vojenskou prevahou kterou ze zacatku bezesporu meli , tak bych nic nenamital . Ale to co se delo v te valce bylo vteto dobe v Evrope tak sokujici , ze vubec nechapu jak to muze nekdo chtit zastinovat tim "ekonomickym bombardovanim " Srbske infrastruktury na vystrnadeni komunistickeho diktatora Milosevice, kteremu se nechtelo od koryta , a ve kterem nebyli civiliste

0/0
14.10.2009 17:41

osvetitel

Re: Vasicku copak to tam chybi?

>>> zamernym cilem !!! Obvzlast kdyz polovina Srbu volila v tech volbach proti Milosevicovi ! Jakykoliv kompromis znamenal pro Milosevice ze by prisel o sve koryto, a proto radeji vybicoval nacionalisticke vasne , pro ktere Srbove a ostatni z Balkanu nikdy nejdou daleko !!! Nakonec ani verni Srbsti pobratimove Rusove se dotoho nechteli plest , a nahnali se do Kosova s tankama az kdyz bylo po vsem, a slo o politicky vliv. Bohuzel krome par cestnych vyjimek v tom Kosovu Evropane, jmenovite Francouzi i jini , na misto dohlizeni chlastali, a dopustili aby pro zmenu byli terorizovane ty Srbske mensiny. A kdyz se situace stala neudrzitelnou , tak se pokouseli Rusove vyhandlovat samostatne Kosovo za US nevmesovani na Ukrajine !! Kazdopadne vse se delo v zajmu Evropy , a i ty roury prez Kosovo nebyli planovane pro blaho USA ! Evropa jako obvykle pouze resila sve problemy na ukor US danovych poplatniku v necem , co dala svou necinosti do pohybu, potom co uznali Nemci Chorvaty jako samosta

0/0
14.10.2009 17:57

osvetitel

Re: Vasicku copak to tam chybi?

jako samostatne ! Je sice pravda ze stim Kosovo to bylo vselijake i po pravni strance stim NATO vystrnadovanim Milosevice, a ze ti Albanci nebyli svati, a navic hrali US predstavitele i jini tez politiku o kseft , ale Milosevic uz v te dobe ztratil jakykoliv kredit , potom co dal do pohybu v te Srbsko Chorvatske valce ! A proto mu slo hlavne o koryto , a nemohl pro Srby vyjednat zadny prospesny kompromis , pokud se nechtel sam vzdat moci !!

0/0
14.10.2009 18:03

Ivo Vašíček

Re: Vasicku copak to tam chybi?

Ono s tím Chorvatskem to také bylo hodně o propagandě, která se ve Slovinsku osvědčila. Neříkám, že Srbové byli nějací beránci. Ty nacionalistické vášně nebylo třeba příliš vířit. Když tam máte pár set tisíc lidí, kteří opustili svá hospodářství, hospody a teď bydlí někde na ubytovně. To je velice výbušná skupina lidí, prakticky nemají co ztratit. Jsem však přesvědčen o tom, že Chorvatský problém byl prostě vyřešen a vpodstatě akceptován oběma stranami, srbové dostali v důsledku na p.del.

Jsem však přesvědčen, že Miloševič by skončil i bez bombardování. Ostatně je to věc Srbů. Ve srovnání např. s Putinem neměl žádnou moc (tím myslím vnitřně).

Odtržení a uznání Kosova je však velkou chybou. Srbové to nikdy nebudou akceptovat a budou čekat a připravovat se na boj. Oni to berou jako s okupací Turky či Němci a Italy. Jakmile opičák stáhne svá vojska domů nastane mela, kterou budeme těžko rozdýchávat. A pro Rusáky to bude vhodná záminka ukázat svaly. 

0/0
15.10.2009 22:39

osvetitel

Re: Vasicku copak to tam chybi?

Muzete mit pravdu, ale tak jeto v Evrope se vsim ! Nejsem si jistej kdo tu situaci tak v tom Kosovu vyhrotil , ale bylo jasne ze Milosevic odmital jakykoliv kompromis , a ze ta situace byla tak vybusna, zese to mohlo rozlezt po celem Balkanu, a pak by mela Evropa teprve bordel ! Obvzlast kdyby sito vzali ostatni muslimove jako svuj "svatej boj". Ale Milosevic nemel co ztratit a proto rad videl jak se Kosovane rozlejzaji po Balkane , kde je nikdo nechtel ! Myslim zese nedalo cekat nato az si Srbove sesadej Milosevice sami. Chyba byla ze o proti opozici skoro poloviny Srbu, mohl byt u moci Milosevic v dobe , kdy v okolnich zemich se komunismus zhroutil !!

0/0
15.10.2009 22:54

Cat Felix

pěkně napsáno ... ale hodně jednostranně !

Ano, pěkně napsáno, ale jednostranné jak blázen ! .. ;-);-);-) ... Oslava Srbů .. a o zvěrstvech ze strany Srbů vůči všem okolním národům není v článku ani zmínka .. styděl bych se být tak jednostranný ! ... nejsem na straně muslimů (většinou to bývá líná pakáž), ale i Srbové mají hodně másla na hlavě !... Škoda, že o tom není ani zmínak ! ;-D;-D;-D

0/0
1.2.2009 15:46

Ivo Vašíček

Re: pěkně napsáno ... ale hodně jednostranně !

Já vycházím z faktů a ne z propagandy.

0/0
13.10.2009 11:17

osvetitel

Re: pěkně napsáno ... ale hodně jednostranně !

Vychazite mozna z faktu , ale bohuzel vam vydrzeli pouze do toho atentatu na "Ferdu" a pak to zaclo byt moc jednostranne !:-) Soveti se sami do predu v USA informovali pred tou invazi do CSSR in 1968 , zda nato bude USA vojensky nejak reagovat , ne zeby je to odvratilo od jejich umyslu ( nenechat si vzit CSSR ani za cenu treti svetove valky) , ale preci jenom slo o atomovou velmoc. A dostali odpoved ze pokud nenapadnou US zajmy jako byla Jugoslavije a Rumunsko, (ktere na rozdil od CSSR sve vztahy s USA pestovali), tak zese do toho USA nebude zapletat ! Tak vcem spatrujete tu uslechtilost pro ruskych Srbu? V tom ze Tito vedl na rozdil od CSSR chytrou zahranicni politiku , zatimco CSSR byla v te dobe SSSR prava ruka? Byl to Caucescu kterej Cechoslovaky jako prvni varoval pred Sovetskou invazi , ale nikdo v CSSR tomu nevenoval pozornost !

0/0
13.10.2009 19:36

Ivo Vašíček

Re: pěkně napsáno ... ale hodně jednostranně !

Ano, s vaším popisem souhlasím. Nicméně Srbsko klidně mohlo držet hubu a nedrželo. Celé to vyplývá z jejich polohy a historie - konflikty s musulmany je zocelily a daly jim odvahu.

0/0
14.10.2009 16:34

osvetitel

Re: pěkně napsáno ... ale hodně jednostranně !

No tak abych vam rekl pravdu tak jsem nikde nevybadal ze by v te dobe Srbove verejne prohlasili , ze v pripade Sovetske invaze pujdou CSSR na pomoc ! To by pak asi to tesne rozhodovani v Moskve ve prospech invaze , bylo jeste tesnejsi !! A pokud neco zdelili po strane , tak to nemelo stejne zadny efekt. V te dobe slo cele Jugoslaviji hlavne oto , si ziskat vetsi nezavyslost od SSSR, a diky te okupaci se ji to , a take Rumunsku podarilo! Srby nejvice zocelila ta bitva o Neretvu. Kazdopadne by bylo lepsi kdyby si ty problemy v Evrope vzdy vcas vyresila Evropa sama, a nezatahovala do toho USA ! Potom 9.11 je v USA malokdo naladen znova pomahat muslimum proti krestanum . A nikdo me nevymluvi ze kdyby dve atomove evropske mocnosti jako jsou Rusove a Francouzi , chteli ten rozpad Jugoslavie a to Kosovo resit , tak ze by jim v tom USA kladla nejaky odpor ! Milosevic se choval jako beran, protoze dobre vedel ze ani NATO by neriskovala vojaky do toho terenu ! A proto na rychle vystrnade

0/0
15.10.2009 11:10

osvetitel

Re: pěkně napsáno ... ale hodně jednostranně !

vystrnadeni Milosevice , prichazeli v uvahu pouze letadla a nalety na Srbske ekonomicke zajmy.

0/0
15.10.2009 11:13

Atia

strucne a jasne

dobre napsane, celkovy prehled, historie, srovnani, clanek me nadchl tak, ze jsem si dovolila zkusit napsat takovou laickou predpoved dalsiho deni v Kosovu a taky trosku z "jineho pohledu" shrnout dosavadni deni. Podivejte se a napiste svuj nazor, budu rada :)

http://atia.blog.cz/0803/srbska-vlada-odstoupila

0/0
12.3.2008 14:37

Pražák Roman

Volič Národní strany

"Je velký rozdíl mezi tím, jaký život je a jaký by měl být. Ten kdo si nevšímá reality a nechce vidět, jací lidé jsou, a staví spíše na svých přáních a představách, jaký by svět měl být, nedopadne dobře"

Nicollo Machiavelli, Vladař

Chceme dopadnout,jako Byzanc???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Já ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
20.2.2008 21:57

nyny.

díky za komplexní a jednoduchý pohled na věc

Vaše článečky čtu ráda, podařilo se Vám mně osobně logicky a jednoduše vysvětlit to, co se zatím nikomu nepodařilo. Vždycky jsem měla zmatek chorvati/srbové/albánci/ do toho muslimové a nemuslimové. Díky. Taky by mne mrzelo, kdyby se naše republika nepřipojila na stranu Srbů nebo alespoň minimálně nebyla neutrální, ale jak tak známě naše papaláše a řiťolezce, vidím to černě. Zas se bude zač stydět :-( karma.

0/0
20.2.2008 20:06

Pražák Roman

Volič Národní strany

Pokud se Evropané zavčasu neprobudí,bude brzy z Evropy jedno velké Kosovo!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je čas,řídit se heslem,na hrubý pytel,hrubá záplata.

0/0
20.2.2008 18:14

Pražák Roman

Volič Národní strany

Není co dodat pane Vašíčku!!!Karma!!!

Brilantně napsané!!!R^[>-]

0/0
20.2.2008 18:07

CarolusIV

Skvělý článek pane Vašíčku !

Jen tak dál, není co dodat.

0/0
20.2.2008 15:33

tromi

karma

R^R^R^

0/0
20.2.2008 15:12

Kamil

Vaše články mám moc rád

Na rozdíl od většiny ostatních výtvorů na těchto blozích mají vždy hlavu a patu. Tento článek není výjimkou. Přesto bych řekl, že by bylo správné také připoměnout zvěrstva, které v Kosovu spáchali Srbové v 90. letech. Aniž bych chtěl někomu stranit, tak to do historie této oblasti prostě patří ať chceme nebo ne...

0/0
20.2.2008 14:01

CarolusIV

Re: Vaše články mám moc rád

Souhlas, je to skvělý článek.

A co se srbských "zvěrstev" týče, . . .  jak se do lesa volá,....

0/0
20.2.2008 15:25

Pepa

Také jsem něco postrádal

Článek jsem si s chutí přečetl a jsem vděčný za stručný historický přehled. Bohužel mi ale na konci také zbyla jakási pachuť po nevyřčených informacích. Bylo by dobré připomenout jak před pár lety určité polovojenské jednotky dobývali a vyvražďovali území Kosova.

V důsledku těchto masových vražd je logicky nepředstavitelné, že by se přeživší oběti těchto masakrů nechtěli oddělit od Srbska.

Proto Vás prosím pane Vašíček o upřesnění vašeho pohledu na příčiny a důsledky z období minulých deseti let.

0/0
20.2.2008 16:29

Ivo Vašíček

nemám objektivní informace

a myslím, že je nemá nikdo. Vím pouze to, že se tam lidé terorizovali a vraždili navzájem. Vím však určitě, že kdyby, ty "poturčence" vystěhovali ihned po válce, nikdo by to neřešil a dnes i před deseti lety by byl klid. Srbové však byli narozdíl od nás "tolerantní" a brali ohledy, teď jsou tedy bez své pravlasti. Analogicky, kdybychom Němce ze Sudet nevyexpedovali byly by Sudety už dávno v sjednoceném Německu.

0/0
20.2.2008 16:53

Pražák Roman

Re: nemám objektivní informace

přesně tak.Srbové dojeli na toleranci,na to co teď hrozí celé Evropě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!R^

0/0
20.2.2008 18:09

Pepa

Re: nemám objektivní informace

Souhlasím s Vámi, že současná situace je dána historií a to i poválečným uspořádáním. To je však fakt, který nelze změnit ani dodatečně upravovat. Dnes jsou prostě v této oblasti přítomna obě etnika a obě mají právo zde žít.

Proto bych od Vás chtěl také "objektivní" vyjádření k činům z let nedávných. Rozebírat dalekou historii a přitom nedokázat vyřknout fakta, která jsme sami zažili v posledních deseti letech je dnes zcela standardní a alibistické. Přitom jistě není nemožné současnost doložit skutečnými fakty a důkazy o tom co se skutečně v posledních deseti letech v Kosovu událo.

Já si například pamatuji na dělostřelecké ostřelování měst jakýmisi vojenskými jednotkami údajně nepodporovanými vládou země. Pamatuji si, že vláda této země neřešila standardní cestou (armáda a policie) nepořádek v oblasti a oddělení od sebe radikálních skupin z obou stran. Také čtu a vidím důkazy o hromadných hrobech popravených celých skupin obyvatelstva z dobytých měst.

0/0
21.2.2008 8:53

Ivo Vašíček

v článku jsem neuvedl

například to, že počet Albánců v Kosovu vzrostl také v době SFRJ, kdy v Kosovu Srbové ubytovávali uprchlíky s Hodžovi Albánie. To živelné násilí Srbů bylo reakcí na neřešení krinality tohoto etnika a neřešení dalších věcí. Jistěže srbská vláda umožnila svou tolerancí a někdy i přímou podporou násilí na Albáncích. Tady se však dostáváme na tenký led cenzury. Oficiálně jsou všichni lidé stejně šikovní a pracovití, a to že se některá etnika nechají živit a kradou je přece způsobeno diskriminací ze strany zlých rasistů.

0/0
22.2.2008 8:50

Pepa

To je jádro celého problému

Přesně jak říkáte, základem problému bylo v počátku neřešení kriminality a jiných problémů. Problémy jednoho etnika společnosti nebo spíše plošné problémy měly být řešeny systémově.

Místo civilizovaného (a třeba i tvrdého) řešení tenkrát Srbská společnost, včetně mocenských složek státu, zvolila variantu rasového násilí a hromadných poprav obyvatelstva.

Tato varianta řešení jim však byla mezinárodním společenstvím překažena. Současný stav, včetně absolutních požadavků kosovských Albánců na oddělení od takového státu, jsou pak důsledkem samotných činů Srbů a jejich státu.

Já si nedokážu představit žádnou skupinu obyvatel, která by byla ochotna žít pod vedením státu, který se je pokusil před pár lety plošně vyvraždit !!! Vy si sám sebe dokážete takto představit?

0/0
22.2.2008 13:20

Ivo Vašíček

tak jednoduché to není

Kosovští Albánci jsou v Kosovu přistěhovalci. Většina se jich živí kriminalitou. Toto etnikum v Kosovu nikdy nic nevytvořilo, nedokáže se uživit. Prakticky žijí z humanitární pomoci a kriminality, kterou zavlékají do celé Evropy. Ano je to špička ledovce globálního problému vyplývajícího ze lživé ideologie multikuturalismu. 

0/0
22.2.2008 13:38

Pepa

Re: tak jednoduché to není

A to je argument, proč má někdo právo pokusit se je vyvraždit???

Proč jste mi neodpověděl na položenou otázku?

0/0
22.2.2008 17:28

Pražák Roman

Re: Re: tak jednoduché to není

Zde by pomohl,a byl by řešením,pouze odsun do Albánie,k souvěrcům.

Jiné východisko není možné.Vystěhovat a vyplatit.Moc dobře nyní vidíte,že Albáncům nejde,ani tak o samostatné Kosovo;-D,jako o Velkou Albánii,co si budem povídat,že???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
22.2.2008 23:11

Ivo Vašíček

oni to dělali a dělají

http://www.kosovo.net/skenderbeyss.html

0/0
23.2.2008 20:36

Pepa

Zklamal jste mě

Jen konstatuji, že jste mě velice zklamal. Vidím, že na položenou otázku od Vás odpověď nedostanu. Asi nevíte jak dál argumentovat, aby jste udržel svou obhajobu Srbů.

Zalímavé je, že i ve Vašem novém článku zapomínáte zmínit etnické čistky páchané na Albáncích v Kosovu. Připomínám, že to jsou ty hromadné popravy civilních obyvatel po kterých zbyli hromadná pohřebiště.

0/0
29.2.2008 10:06

Ivo Vašíček

co Vám mám odpovědět

že se někomu může líbit, když někdo jiný potlačuje jeho práva? To je klasická demagogická otázka a na ty nemá smysl odpovídat. Podobně bych se mohl zeptat: Jak by se Vám líbilo, kdyby Vás někdo soustavně okrádal a byl to xy?

Jinak co se týče údajných hromadných poprav Albánců je dnes již fakticky doloženo, že většinu jich provedla UCK, aby to mohli svést na Srby. Nicméně tím nelze říci, že by byli Srbové nevinní.

0/0
4.3.2008 9:15

Pepa

Re: tak jednoduché to není

A to je argument, proč má někdo právo pokusit se je vyvraždit???

Proč jste mi neodpověděl na položenou otázku?

0/0
25.2.2008 8:36

Pepa

Omyl - odesláno neúmyslně

0/0
25.2.2008 8:53

Pražák Roman

Re: Re: tak jednoduché to není

Po vyčerpání všech ostatních možností,je pak skutečně možné,z čirého zoufalství,jen násilí!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/

0/0
25.2.2008 22:23

neeu!

Re: tak jednoduché to není

bohužel, vážený pane, nikdy se informace o hromadném vyvražďování tzv. kosovských albánců neprokázala, oficiální západní média histericky přinášela zkreslené zprávy o pogromech, o statisících mrtvích, nicméně postupem času začalo vycházet najevo, že počet usmrcených kosovských albánců byl "pouze" 2000, což už dnes nikdo jako genocidu nemůže brát, zváží-li kontext celého konfliktu. věřím, že za ten rok, co uběhl od napsání tohoto blogu, jste na podobné objasnění sám v médiích narazil, proto vás prosím, nešiřte dál bludy o pogromech na kosovské albánce. děkuji, gk

0/0
24.1.2009 20:02

migel

Karma !!!

http://www.pravoslav.or.cz/kosovo.htm

0/0
20.2.2008 13:58

idneol

Velice oceňuji,

že někdo předloží i pár fakt, které se vymykají těm "patřičným" představám, které bychom podle některých politiků o situaci měli mít. Na druhé straně mám ale obecně výhrady k posuzování takových konfilktů z pozice historické "ti byli vždycky hodní, ti druzí zase zlí, musíme být na straně těch hodných". Všude se rodí noví a noví lidé, dorůstají a nemohou nést odpovědnost za chování svých předků. Jedinou možností je vždy pragmatický kompromis, spravedlnosti dosáhnout nelze.

0/0
20.2.2008 13:50

SID

Ano - to jsou fakta !

Myslím, že názor obyvatel ( kteří znají historii ) na samostatné  Kosovo,  je asi všude stejný.  Bohužel politikové to odmítají brát na zřetel. Je tak dáván  návod na legální loupež cizího území na základě národnostního, či náboženského  principu. Nevím jak se bude Francie dívat na suverejní území "Muslimské předměstí Paříže" , které může prakticky vzniknout na naprosto stejném principu.  Po uznání Kosova státy EU a USA, by měla okamžitě následovat omluva všem sudetským němcům s příslušnými zákony o navrácení jim zabaveného majetku.  Měly by být tedy uznány hranice Sudet vytýčené mnichovskou dohodou z r. 1938........  Závěrem tohoto mého blábolu si dovolím říct, že v Čechách se Srby problémy nejsou. S Albánci z Kosova jsou ale problémy všude, kde se objeví.

0/0
20.2.2008 13:37

Jarda

Veřejné mínění v Československu

je nepochybně prosrbské. Ať Čech nebo Slovák, Moravan či Slezan, ať pravičák či levičák, nácek nebo komouš - většina fandí Srbům a Srbsku.

Jen v Praze se najde pár pomatenců od lidu zcela odtržených - žel, zrovna takoví zastávají významné funkce.

0/0
20.2.2008 13:22

Míra

Re: Veřejné mínění v Československu

Já tedy Srbům rozhodně nefandím. Co bylo ve 14.století není dnes důležité (my si taky těžko můžeme nárokovat území ovládaná třeba Přemyslem Otakarem II.), pro mne je podstatné to, že Srbové jsou stejná svoloč jako Rusové a taky k sobě tíhnou. Čím dál budou obojí od Evropy, tím lépe!

0/0
20.2.2008 15:07

Jawař

Re: Veřejné mínění v Československu

A proto je chtějí přijmout do EU. Stejně jako Makedonii, Chorvatsko a Albánii.

0/0
13.10.2009 10:35

al

ohnisko

poslouchal jsem v pondeli na CT24 v ekonomice jak je na tom novy stat s ekonomikou

30-70 % odhadovana nezamestnanost, predpoklada se 50%, zadne energeticke zdroje, male lozisko uhli, dovoz 70 procent elektriny, vetsina obyvatel se pokousi uzivit na svem policku, cerny obchod s heroinem a zbranemi ve velkem

opravdu pekna vyrobna flustrovanych muslimanu, kteri ze sveho stavu budou obvinovat ty v evrope a svoje sousedy a proto se jim pujdou pomstit

je to starodavny bojovy princip rozdel svoje nepratele na co nejmensi a nech je hadat mezi sebou pak je ovladnes a ted ho praktikuje US vsude

0/0
20.2.2008 13:09

frank

zajímavé,

ale Tito nebyl Srb

0/0
20.2.2008 13:05

weneto

Re: zajímavé,

A? V článku nebylo nic o tom že by byl srbem jen že vedl srbské partyzány - což je pravda

0/0
20.2.2008 13:36

Ivo Vašíček

ano máte pravdu

Tito byl Chorvat, v 1.sv. válce bojoval proti Srbsku, protože byl občanem R-U, stejně jako my. Omlouvám se pokud jsem vyvolal zkreslující dojem. Napsat to vše ve stručnosti blogu vede k určitým zjednodušením.

0/0
20.2.2008 13:44



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.