Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z13d42e10n51ě59k 74S13t50r40n88a16d 1505470986989

Situace se na Ukrajině vyvíjí tím nejhorším možným směrem vinou OBOU stran konfliktu. Ani jedna se nepokouší uklidnit situaci a vyřešit ji smírně. Rusko si Krym jistí svou armádou a nehodlá se stáhnout. Ukrajinská vláda na druhou stranu dělá všechno pro to, aby se ruská menšina cítila ohrožená (jazykový zákon, vyzbrojení domobrany, atd.).

EU by měla být prostředníkem a garantem vyřešení situace nenásilnou cestou, bohužel vidina nových trhů ji příliš zaslepila a ona se těsně propojila s jednou stranou konfliktu, což další jednání znemožňuje. Navíc jakékoli smírné řešení musí obsahovat garanci bezpečnosti a práv ruské menšiny, jinak na ně Putin nepřistoupí, ale to nacionalisté z Majdanu nechtějí připustit. Všechno to spěje k jugoslávskému scénáři a občanské válce.

+2/0
17.3.2014 6:55

2462361505572

Proc se ptate v titulku, kdyz si hned odpovite v prvnim odstavci? Aha, vy jste tu odpoved nepochopil.

+1/0
17.3.2014 6:15

P34a98v48e49l 29Z79a51t65l68o47u42k64a22l 7841249872867

Nicméně je stejně hezké vidět, jak účelovou skupinkou a žádnou skutečnou ideologicky ukotvenou a plnohodnotnou stranou Piráti jsou. Mezinárodní politika je nikdy z logiky věci kromě nezajímala (kromě otázek mezinárodního práva ohledně autorských práv), protože to bylo mimo jejich účelový obzor a rozhled. A najednou je tu mezinárodní politika tady mezi námi jako velká voda se všemi těmi dost složitými aspekty jako je legálnost, legitimita, precedenty, principy o kterých se Pirátům ani nesnilo. No a už jsme tu svědky, jak začínají v tom svém zmatku zamlžovat a částečně již i se dostávat do konfliktu se svými tezemi v jiných okruzích otázek.

Nakonec ti "svobodymilovní" Piráti třeba sklouznou do tábora podporovatelů státního dirigismu, internetového cenzurního úřadu a státních ekonomických molochů :)

+1/0
17.3.2014 2:02
Foto

I55v51o 31V50a94s44i28c48e69k 3150751864343

Je vidět pouze to, že tady spekulujete o věcech a o lidech o kterých nic nevíte i když k tématu zřejmě nic nemáte. Je mi vás líto, snad se ještě probudíte.

+1/0
17.3.2014 7:34

P79ř36e13m59y50s62l 63Č92e80r71n18ý 6193439135971

Přemýšlím nad vaší větou : Politika Piráty  nikdy nezajímala z logiky věci, kterou vysvětlujete větou : Je to mimo jejich účelový obzor a rozhled.

No řeknu vám : To jsou věci co lidi vymyslí. 

Vy byste mohl být novinář - ti taky montují slova dohromady aby to znělo logicky. 

Máte nějaký příklad jak Piráty speciálně nezajímá politika protože je to mimo jejich účelový obzor nebo bude jen ticho.

+2/0
17.3.2014 8:54

M34a93r64t33i20n 21P89r84á28š17e39k 8645301110583

no vzhledem k tomu, že vychází z Ruské propagandy, tak bych mu nevěřil ani nos mezi vočima a nebo kolik je hodin. Stačí porovnat, jak například o Polsku psaly deníky Hitlerovského Německa těsně před jeho útokem na Polsko. Tam obvinění, že Poláci odmítají vyšetřit  "incidenty proti němcům" bylo na denním pořádku . Přitom centrála Abwheru v Breslau vycvičila několik tisíc  agentů které poslala do Polska vyvolávat rozbroje ;-€

+3/0
17.3.2014 1:34

M74o74j78m43í66r 15S61v62o43b60o34d93n74í78k 9230405605408

Akorát celý svět viděl, že celý konflikt vyvolala a eskalovala EU s US. To chce být hodně slepej a najatej, když to zdůvodňujete Vaším způsobem. Kdyby ti vládu zvrhli Rusové a dosadili tam své lidi, asi by sloužila Rusům. Podle Vás je to ale až tak překombinované, že ti poskoci jezdí do Bruselu a US a ve skutečnosti jsou to agenti Ruska. Myslíte, že lze ve Vašem případě mluvit o nějaké možnosti logického úsudku?

+4/−1
17.3.2014 6:14

R29a23d75e49k 52Š75t22e89m50b83e52r21a 2973432900317

V podstatě souhlasím s vašimi názory na Ukrajinu a na válku obecně, ale rád bych vám jen připoměl, vy sám jste nedávno neustále omílal jakýsi reset (revoluci) která je prý nevyhnutelná , ač se vám prý nemusí líbit (ale z tónu vašich blogů vyplývalo, že se vám minimálně hodí do krámu), a téměř jste se vysmíval lidem, kteří tvrdí, že akce vyvolává reakci. Majitelé světa se nenechají o svět připravit jen tak bez boje. Toto může být začátek jejich reakce. Tedy ,kdo seje vítr (např piráti a jiní revolucionáři), sklidí bouři (válku). Já jsem ve věci současného vývoje neutrální. Obě strany mají své zájmy a dělají chyby a svinstva, je to lidské.

+1/0
17.3.2014 0:07
Foto

I95v42o 40V98a46s92i71c41e30k 3710851274253

To, že si do mých blogů projektujete své stíhy je Váš problém. Ano psal jsem, že nelze akumulovat kapitál donekonečna a vždy to skončilo válkou nebo revolucí. Bohužel je to doložitelný fakt.

+2/0
17.3.2014 7:38

R15a15d75e78k 33Š10t86e82m35b31e12r30a 2763632760207

Ano, a vy jste dával přednost revoluci. Teď se jako reakce na to rozjíždí válka. O tom jsem psal. BTW. ta revoluce je taky možná, ale bude v režii stejných lidí kteří rozjedou válku.

0/0
17.3.2014 17:46

M32i62l90a12n 53R81a79d10e60k 3937366501441

zrejme odmitaji proto ze tam nemaji jakoukoliv pravomoc.

+1/0
16.3.2014 23:35

M28o79j89m94í73r 45S78v75o41b73o42d14n48í70k 9210385785698

Tato situace řešení ze strany EU nemá, jelikož tam není nikdo, kdo by měl v záloze rozum. Kdyby ten rozum měli, nezačnou si s Ukrajinou zahrávat.

Celkem mi to připadá jako na školním dvorku, kde proti sobě stojí dvě bandy. Jedna je silná a má fyzicky navrch. To jsou Rusové. Na druhé straně stojí neorganizovaná tlupička chaotiků a vychrtlíků. To je EU. A tu tlupičku neustále masíruje a proti Rusům popuzuje vychcánek, který chce, aby se Ti dva porvali a on je oba oslabil a zabral si ten dvůr celý. A to jsou bohužel US.

A jestli neregulérní ukrajinská vláda odlifrovala do US svůj zlatý poklad, tak mi to nápadně připomíná, jak se naše ČNB zbavila našeho zlatého pokladu.

Vypadá to tak, že někdo má stále chuť chovat se jako na Klondiku.

+8/−2
16.3.2014 22:45

A38d94a30m 97S18t93a24v71a 5338347756271

Dokud bude EU ovládána xenofobními ultramarxistickými anarchisty, ochotnými diskutovat pouze o jejich pravdě a podle jejich anarchistického pohledu, tak se situace nezlepší.,

+4/−2
16.3.2014 22:36

J39a73n 45H47a16n50á21k 6341125289978

Zdá se že EU je fakt multikulturní, jednou jsou všichni komunisti, pak nacisti, poté anarchisti a samozřejmě nesmí chybět zvučné předpony. Tak se vy rusofilé už dohodněte, kdo se v tom má vyznat. Díky.

+6/−1
16.3.2014 22:38

A43d89a88m 57S97t15a20v68a 5718817346961

Autore, neprskejte tu jak chtivej kocour a seznamte se trochu s politikou, když chcete o ní psát! Za všechny ty EU ultramarxistické anarchisty, a že jich tam je, lze jmenovat europoslance Daniela Cohn Bendita, který sám sebe tak v médiích oficiálně označil.  A o  složení Komise snad není třeba psát. Alespoň to byste měl znát.....  A co je na tom špatné být rusofil? Zato vy svým vyjádřením působíte jako nebezpečný xenofob a před takovými nás Václav Havel vždycky varoval.

+3/−4
16.3.2014 22:46

J55a23n 30H71a94n80á12k 6211545109248

Hlavně že máte jasno, šéfe ;-)

0/0
16.3.2014 22:48

M43o68j67m10í64r 69S26v53o66b20o95d86n17í29k 9460265655228

To není autor blogu. To je přece pan z té skupiny Karla Schwarzenberga. ;-)

To je zbytečné. Vážně.

+2/−1
16.3.2014 22:51

P65e13t45r 15K75u89d34l85i78č25k53a 5982164535

Co je to skupina Karla Schwarzenberga?;-)

0/−1
16.3.2014 23:08

M42o75j54m87í40r 14S55v97o54b38o66d86n58í35k 9220515585638

To jsou lidé, kterým vůbec nedochází, co jsou zač.

0/−1
17.3.2014 6:10
Foto

I45v98o 87V95a77s38i92c77e74k 3780901104983

Tenhle výčet je určen mě? Jste ve správném blogu?

0/0
16.3.2014 22:58
Foto

I67v13o 52C53i41l74i57c85h 1600662661584

Podle jeho předchozích vstupů v jiných diskuzích soudím, že tím měl na mysli vedení EU. I když zrovna na EU já osobně vůbec nic anarchistického nevidím.

0/−1
17.3.2014 7:08
Foto

V17í48ť87a 40M97u72ž37í66k 8887626179640

Mno je docela možné, že ti najatí ostřelovači stříleli na obě strany někým uměle vyvolaného konfliktu aby bylo hodně mrtvých na obou stranách. Ti mrtví měli tu smůlu, že byli ve špatný moment na špatném místě.

Ale co je to pár mrtvých proti zájmům velmocí popřípadě vlivných finančních skupin? Ostatně ty špatně trefené ochotně ošetřily snaživé satelitní státečky typu svobodné a samostatné České republiky na své náklady a ve svých nemocnicích:-):-)

+6/0
16.3.2014 22:19
Foto

M46i96r26o94s62l38a76v 17M53a38c97e83k 5151815800762

Závažný článek, který vyzvedává podstatu dění. Bohužel, tento stát byl nejprve řízen hochštaplery a nyní zase děcky-diletanty, kteří nechápou, která bije. Karma autorovi, dobrý večer !R^

+3/0
16.3.2014 21:53

R10o77m83a42n 30K47o70s89t14a46l 7763158639437

Já nevím ...viděli jste dnes názor Rusa ? Nejdříve Krym, pak východ a pak celou Ukrajinu ...to se vám fakt líbí ?

+1/−1
16.3.2014 21:48
Foto

I19v14o 95V87a17s43i57c61e32k 3320881594143

Nelíbí, proto to chci řešit. Nadáváním a bezzubým vyhrožováním to nezastavíme.

+1/0
16.3.2014 22:12

P77a49v14e34l 26Z91a59t66l21o77u73k43a97l 7361369902257

Tak řekněte ČÍM. Řekněte nějaký plán.

+1/0
16.3.2014 22:22
Foto

I61v71o 53V20a29s93i86c27e73k 3460281474543

Začít jednat, a přijmout návrh na vytvoření společné komise, která násilnosti vyšetří. A začít jednat i dalších věcech - ekonomika - když se jedná a obchoduje, tak se neválčí

+5/0
16.3.2014 22:47

P61a52v70e43l 91Z49a98t22l60o22u13k76a97l 7351319542197

To první, k tomu jsem se už vyjádřil níže. To by žádné zastavení Ruska nebylo, naopak by to potvrdilo jím vyvolávaný a místní rusofilní pátou kolonou (v tomto aspektu se nejvíce angažuje Matějka a Streit) papouškovaný dojem, že Ukrajina je zhroucený ne již zcela samostatný stát (mimochodem, to je přesně "zdůvodnění", jaké dal Molotov polskému velvyslanci, když mu oznámil 17. září 1939 že sovětská vojska překračují východní hranice bojujícího Polska).

K tomu druhému - ano, velmi dobrá teze TEORETICKY. Nikoli, pokud jedna strana v drtivé většině dělá zahraniční obchod prostřednictvím státních podniků, jejichž vedení jsou prakticky rezidenturami FSB a SVR a jejichž byznys plány se tvoří na ministerstvu zahraničí. Jinými slovy, kdy tyto firmy slouží jako ekonomické prostředky POLITICKÉHO NÁTLAKU.

+1/0
17.3.2014 1:50

P16a31v70e17l 69Z27a16t92l58o54u26k17a51l 7541419282657

Kromě toho, vy si zřejmě vůbec neuvědomujete rozsah konfrontační nálady v ruské federaci. Oni tam nenávidí Západ. Ne za to, že by je nějak ohrožoval, nebo kvůli šachům na Ukrajině, oni nenávidí Západ ZA TO ŽE JE a JAKÝ JE. A chtějí ho mermomocí pokořit. Víte, mám pro vás smutnou zprávu: ona druhá studená válka už v podstatě 13 let existuje. Jedna strana to také 13 let ví. Druhá si to začíná uvědomovat až teď.

A ve vzácné shodě jsou v tom nyní ruská populace i její státní představitelé zajedno. Dokonce se domnívám, že Vláďa Putinů byl poněkud rozmrzelý, když Duma schválila onen zákon o usnadnění přijímání území jiných států do Ruské federace, protože se takhle otevřené vyložení karet v té době nehodilo. Jenže to třeštění už tam dosáhlo takovéhle míry.

0/0
17.3.2014 1:55
Foto

I26v30o 72C64i44l85i90c13h 1100582491434

Chápu (i když nesouhlasím) proč chce USA vyvolat válku kdesi daleko od nich. Chápu (i když nesouhlasím) i to proč Rusko nechce ztratit vliv na Ukrajině a už vůbec ne Sevastopol. Chápal jsem (i když nesouhlasil) i to, že se EU snaží rozpínat (i když slon v porcelánu by byl lepší). Ale vůbec nechápu, proč tam chce zcela bezzubá EU válku a dělá vše pro to, aby tam byla 8-o

+10/−3
16.3.2014 21:36

J30a67n 65H71a64n40á95k 6761475909358

Aha, takže EU dávala rozkazy Berkutu, poté EU dávala rozkazy ruským vojákům, tvářící se jako Krymská domobrana, zároveň EU dává příkazy všem ruským motorizovaným ozbrojeným složkám nejen na Krymu a nakonec bude to EU, která na Ukrajinu prostřednictvím ruských vojáků zaútočí. Nezaútočí EU prostřednictvím Ruska i na USA, které Vám v té super-teorii chybí?

Pane Cilichu, mohu se zeptat, čím se dopujete? :)

+4/−7
16.3.2014 21:50
Foto

I63v49o 42V94a81s14i19c67e70k 3570411194103

Politici z EU se aktivně účastnili protivládních demonstrací, organizovali popis dohody o ukončení bojů, čímž otevřeli dveře ozbrojenému převratu - pravý sektor dohodu nedodržel a zaútočil a obsadil vládní budovy, parlament, úřady a vyplenil a vypálil sídla strany regionů a komunistů. a politici z EU ani nepokrčili rameny. Kdo střílel je nyní značně nejisté. A na Krymu není žádná nestabilita, ta je teď na Ukrajině a s Krymem nijak nesouvisí, o ten už přišli.

+7/0
16.3.2014 22:19

J81a53n 71H45a78n14á69k 6671655589378

Demonstrovat je pokud vím stále demokratický prvek.

Víte o tom, že Pravý sektor se skládá z víc jak padesáti 50% pouze rusky hovořících lidí? Krom toho excesy byly na obou stranách.

Když nevíte kdo střílel, spočítejte mrtvé na obou stranách.

Ano, na Krymu jsou všichni Ruskou plně ozbrojenou armádou perfektně stabilizováni.

+1/−3
16.3.2014 22:25

L85u60k44á86š 24P44e51c27h34a 5942182253115

Podporovat demonstranty proti řádně zvolenému prezidentovi je taky demokratické a v pořádku? Ti evropští a američtí politici je nepodporovali jenom morálně, ale i materiálně a finančně a to je na pováženou.

+4/0
16.3.2014 22:28

J90a18n 97H90a90n78á85k 6871585649898

I kdyby jim sám Barroso donesl pečené kuře až k hubě, je to nepodstatné.

Politický lobbing je součástí všech demokracií, Janukovyč si měl svůj názorový přemet obhájit, nikoliv vystřílet. Máte snad pocit, že Okamura u nás připravuje pole pro Japonce? Schwanzrberg pro Rakušáky či Švýcary?

Pokud neumíte rozlišit mezi demokratickými prvky a totalitními (které převáděl Janukovyč svými zákony a represemi), tak pak to máte a budete mít těžký.

0/−2
16.3.2014 22:33
Foto

I20v67o 60V96a43s31i66c97e89k 3150181304693

Demonstrovat za svržení vlády v cizí zemi je dle vás demokratický prvek? Jezdil snad Lavronov na demonstrace proti Nečasovi v Praze?

Ostatní co zmiňujete nijak nerelativizuje fakt, že politici EU vytvořili podmínky pro násilný převrat.

+2/0
16.3.2014 23:03

P32e52t35r 16K24u84d15l73i38č70k53a 5702154775

Ale běžte. Vytvořili podmínky tím, že tam jezdili řečnit? Zasponzorovali demonstranty? Dodali munici?

0/−1
16.3.2014 23:12
Foto

I76v86o 72V48a37s95i53c75e56k 3830541834123

USA na to uvolnilo 500 milionů USD.

+4/0
16.3.2014 23:33

P37e20t34r 95K82u86d37l68i47č52k78a 5732724585

Mluvil jste o politicích EU, kteří vytvořili podmínky pro násilný převrat.;-)

0/−1
16.3.2014 23:40

J26a81n 95H16a35n37á52k 6881205269658

pane Vašíčku, četl jste můj blog, není třeba, abych Vám opakoval co jste již četl, ale učiním tak pro ostatní.

Janukovyč měl přesvědčit své lidi argumenty, že je dohoda s EU nevýhodná, nebo naopak, že je výhodnější dohoda s východní celní unií. Neučinil tak, demonstrace ignoroval, poté potlačoval, než došlo k mnoha mrtvým, aby pak stejně podepsal dohodu, která už ale byla mnohem nevýhodnější, než ta kterou požadovali demonstranti na začátku.

Demokracie je souboj argumentů, informací a postojů, nikoliv zbraní, násilí a odstřelovačů.

Politický lobbing opozice byl o to snadnější a proto vyhrával, když Janukovyč mlčel. I kdyby na Ukrajině lobovali Šmoulové, je věc Ukrajinců, která politická vize je pro ně perspektivnější.

0/0
16.3.2014 23:12
Foto

I79v34o 25V56a95s51i60c39e82k 3760631134743

Já v článku neřeším minulost, co kdo měl udělat je teď naprosto nepodstatné, teď jsou věci v pohybu a je třeba řešit přítomnost a budoucnost a tom je můj text. EU odmítla jednat, ale může svůj názor změnit, ještě je čas.

0/0
16.3.2014 23:35

J70a82n 76H19a39n43á92k 6731635469368

Však jsem na článek reagoval jinde, předchozím příspěvkem reaguji na zdejší diskuzi.

Pokud vím, tak EU jedná jak vzteklá s kde kým, problém je, že Rusko řeklo jasně, že se nestáhne. Tudíž zbývá jediné, předat Krym nebo sankce. O čem jiném by měli jednat? A není právě "Krym v Rusku" cílem celé okupace?

0/−1
16.3.2014 23:44
Foto

I92v59o 76V28a55s58i48c98e17k 3390121624223

Nevím jaké máte informace a odkud, ale já mám faktické informace (a proto je v článku link), že EU odmítá jednat a nejedná. Krym už je vyřešen. Ohledně Krymu se s nikým Rusko nemusí a nebude bavit.

+2/0
17.3.2014 7:41

A22d50a10m 28S44t89a81v62a 5778317446521

"Aha, takže EU dávala rozkazy Berkutu,": Dobrejtro. Že vám to ale trvalo!  Ostatní jsou nesmysly.

0/0
16.3.2014 22:39
Foto

I60v43o 59C75i32l90i25c86h 1870622461734

Co Vy všechno nedokážete vyčíst z jedné krátké věty 8-o

Evidentně se nedopuji tak kvalitním matrošem jako Vy ;-)

0/−1
17.3.2014 7:01

P42a83v33e38l 63Z94a44t67l29o64u96k87a43l 7741399732647

Pan Vašíček se diví, že okupant jedné části země (Krymu), který se nikdy nevzdal snu získat Ukrajinu celou nezískal pro "společné vyšetřování" (což znamená volný pohyb svých mocenských a výzvědných složek a jejich volnou činnost) v hlavním městě této země od ostatních mocností ani od dotyčné země jako takové.

Upozorňuji, že v roce 1914 po atentátu na Franze Ferdinanda zaslalo Rakousko-Uhersko 10 bodové ultimátum Srbsku, které devět z těch deseti bodů přijalo a odmítlo pouze desátý, který požadoval volné vyšetřování činu rakousko-uherskými orgány na srbském území, což považovalo za příliš velké narušení srbské suverenity (a právem, proto to také do toho ultimáta Rakušané zahrnuli, aby to bylo nepřijatelné).

Jinými slovy, klasický ruský krok jak zaprvé zpochybnit nezávislost země a zadruhé mít volné pole působnosti v jejím hlavním městě.

+2/−2
16.3.2014 21:28

J73a24n 37H42a75n94á25k 6871325839488

Také zajímavé informace a také velmi logické. R^

0/0
16.3.2014 21:58
Foto

I86v74o 33V58a14s35i85c59e66k 3520971814863

Když se jednat nechce výmluva se vždy najde. Jednání je o podmínkách a nevím, že by si Rusové nějaké, jaké uvádíte kladli, zřejmě jen vaše spekulace - nechápu čím motivovaná. Pokud se chceme domluvit, tak budeme hledat řešení, pokud nechceme, tak to Rusové vyřeší sami bez nás.

+2/0
16.3.2014 22:51

P75a32v94e46l 71Z42a57t60l51o32u24k48a19l 7411669872187

(abych navázal na vaši poslední větu) Což by jen ukázalo jak účelový a nelegitimní jejich požadavek byl. Já neříkám žádné spekulace, protože to co jsem v té nejobecnější rovině řekl je zhruba stejně nutná podmínka "vyšetřování násilností" jako aby bylo ve vzduchu přítomno cca 21% kyslíku. Bez toho to prostě nejde, chápete?

0/0
17.3.2014 2:23

M50o41j21m94í80r 54S41v47o83b17o88d78n16í21k 9740415495658

To, o co jste vyplodil v této diskuzi Vy muselo hodně bolet. Asi jako když má slepice snést pštrosí vejce.

+1/−2
17.3.2014 6:28



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.