Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F48r12a65n55t78i49š49e91k 29S10m23u42t69n29ý 3484785816864

Alespoň dnes je jsou Piráti vidět na ČT. Od 18:35 předseda s Drtinovou, pak ve zprávách výňatky z programu, teď předseda na ČT24 v debatě se starými strukturami.

Držím mu palce. Připadá mi hodně inteligentní, snad to zvládne.R^:-)

+2/0
14.10.2013 20:10
Foto

I32v20o 96V62a41s15i11c96e64k 3270801844443

Dík

+1/0
14.10.2013 21:04

F76r81a91n77t39i56š76e32k 47S34m63u80t98n32ý 3904595766824

Zatím dobré. Ovšem co tam předvádí moderátor Železný, to je naprostá tragédie, ubohost, úplně mi to znechutil. Všem skáče do řeči, dělá hrozně chytrého a při tom na to nemá.

Napadlo mě při sledování této debaty, že jste možná měli uzavřít předvolební koalici se Zelenými. V mnoha věcech se shodujete a šance na 5 % by byla mnohem větší. Překvapuje mě Babiš, je velmi bystrý a účelný. Ti ostatní - tragédie.

0/0
14.10.2013 21:52

P84a66v26e69l 14M41o65r24a43v44e80c 3852179852278

Jenže u koalic platí vyšší kvóra: na vstup do PSP, na příspěvky od státu,..

Dále pochybuji že by SZ kývla na pár našich zásad typu Demokratické minimum..

0/0
14.10.2013 22:48

F12r57a25n88t43i13š11e10k 94S53m80u49t84n19ý 3674765436834

No, to je vlastně fakt. :-/

0/0
15.10.2013 1:16
Foto

F28r58a93n84t98i97š17e20k 23K86š72í90r 2819196295

Program Pirátů jsem si přečetl.  Jedním slovem je můžu ohodnotit jako nekoexistentnost. Na jedné straně horování pro svobodu, na druhou stranu arbitrární stanovení hranice.

"Je třeba si uvědomit hranice tržních principů: Máme za to, že společné statky by neměly být uměle privatizovány (např. informace, státní moc, životní prostředí, veřejná zdravotní péče a jiné veřejné služby), a případné výjimky by měly být odůvodněné a přiměřené."

Jinými slovy:   Věříme trhu a konkurenci, ale už nevěříme, že dokáže vyřešit  a reagovat na vše co nás v současnosti pálí.   Tedy popíráte ve svém programu to co tvrdíte.   

To co jste si vycucali z prstu určitě dokáže hodně lidí oslovit, protože určitý posun ke svobodě tu je, ale máte to hodně roztříštěné.  

Pořád  jsem se od vás nedozvěděl, tu definici svobody.  Nebo vám až tak o tu svobodu nejde?

0/−3
14.10.2013 12:17

F45r27a45n83t73i59š79e36k 51S37m35u11t39n65ý 3294885636414

Vy mi zase vysvětlete, vy plechová nádhero, co znamená to vaše slovo "nekoexistentnost"

Že vy jste myslel nekonzistentnost, vy šibale? S vámi je to těžké, když ani neznáte význam slov. Jak potom můžete porozumět celým větám, nedejbože souvětím, že?

+2/−1
14.10.2013 12:28
Foto

F11r97a28n50t68i72š95e40k 49K28š11í12r 2879426665

Právě jste předvedl takzvanou kvaziargumentaci.   Odvedl jste pozornost od problému a zaměřil jí na mne na základě drobné chybky ve slově, které jsem použil a za druhé je pro vás asi příjemné si do diskutujícího, se kterým nesouhlasíte,  kopnout , abyste ho zesměšnil.   Můžu vám říct, že to brnění mám právě pro tyhle účely, protože lidé vašeho typu mají občas rudo před očima a pak napadají vše co se jim hodí a to brnění je dobrý  hromosvod. 

Ta definice svobody je pro Piráty opravdu složitá otázka ?

+1/0
14.10.2013 14:18
Foto

K62a22r27e84l 66R23a47d10a 9229194216497

Slovní spojení ,,vy plechová nádhero" pochází z nějakého filmu s Burianem. Aby na pana Smutného někdo nepodal žalobu za porušení autorských práv. To je teď v modě. ;-D

+1/0
14.10.2013 17:21

F27r79a68n85t60i70š60e25k 89S39m81u85t44n85ý 3544195216634

Nejsem si jistý na 100 %, ale je to z pohádky Princezna se zlatou hvězdou , a ta nádhera byl Král Kazisvět, myslím. :-)

0/0
14.10.2013 19:26
Foto

I54v96o 84V81a37s63i41c56e95k 3770871794423

Cílem České pirátské strany je na prvním místě prosazování základního práva člověka na svobodné šíření přijaté informace a striktní ochranu soukromí občana jako odraz změněné reality informační společnosti 21. století.

To jen na úvod. více zde:http://www.pirati.cz/program/ohnisko

Co se týče trhu, trh je výborný prostředek, ale musí nám sloužit. Nemůžeme být otroky trhu. Z hlediska trhu má smysl pouze člověk, který může být zdrojem zisku. Invalidé, nezaměstnaní a pod jsou pro trh přítěží - z tržního hlediska by bylo nejvhodnější takové lidi co nejlevněji eliminovat.

+2/0
14.10.2013 15:08
Foto

F82r54a35n94t27i40š16e61k 83K18š73í80r 2129506665

Trh je místo, kde se odehrávají dobrovolné směny mezi lidmi. Proto je tvrzení:  že z tržního hlediska by bylo dobré eliminovat invalidy a nezaměstnané, naprosto nepravdivé, ničím nepodložené.   Tohle tvrzení používají různé ideologie a operují s celospolečenským užitkem.    A takovýchto nesrovnalostí tam máte víc.

0/0
14.10.2013 20:03
Foto

I69v75o 82V64a24s77i33c65e39k 3160261234883

Ano při dobrovolné směně mají logicky lidé, kteří nemají nic ke směně celkem vážný problém. Společnost, která tento problém neřeší nemůže fungovat. řešením je buď přerozdělení nebo fyzická likvidace neužitečných. Společnost však není trh, trh je jen prostředek.

+1/0
14.10.2013 23:40
Foto

F74r88a32n61t58i82š85e17k 55K15š22í35r 2659376585

Lidé, kteří nemají nic ke směně jsou ve slušné společnosti zachraňováni dobrovolnou charitou a především svou rodinou.   Přerozdělení je násilí a Svobodní tam mají toho násilí o něco méně než vy.

0/0
15.10.2013 11:06
Foto

K78a54r74e74l 78R33a81d25a 9759474226727

Svoboda jednotlivce je jednoznačně omezena platnými zákony. Pirátům jde o to, aby tato omezení byla jen v nejnutnější míře a nebyla jen v zájmu lobistických skupin za účelem dosahování zisku těchto skupin. Svoboda informací a průhledná státní správa je nutnou podmínkou.To je snad dostatečné vysvětlení. A že trh opravdu nedokáže vyřešit všechny problémy, to jste si snad také mohl všimnout. Jednoznačně by v pravomoci státu měla zůstat sociální politika, zdravotnictví, energetická a dopravní infrastruktůra a přírodní zdroje. Privatizace těchto odvětví vede k destrukci státu.

+1/0
14.10.2013 17:03
Foto

F17r70a69n79t49i16š50e32k 77K90š59í90r 2369616435

Ano postupně nám politici naši svobodu berou skrze zákony.   Víte když si neumíte definovat základní pojmy, se kterými pak operujete, tak z toho většinou vyleze nějaký paskvil jako v případě programu Pirátů.

0/0
14.10.2013 18:56
Foto

I17v27o 10V78a17s31i28c53e13k 3490871634193

Zatím jsem od vás nečetl jediný argument proti Pirátům, píšete pouze své subjektivní odsudky. Kdo umí číst na Internetu už pochopil, že se vám Piráti nelíbí. Další informací může být proč vás Piráti štvou. Zatím jen přidáváte jen informaci o stupni emoce (nekonsistentnost, vycucali z prstu, paskvil)což se demonstruje sebereflexí:.........lidé ....."typu mají občas rudo před očima a pak napadají vše co se jim hodí".

+3/0
14.10.2013 19:34
Foto

F29r23a56n81t35i10š70e40k 18K91š49í28r 2939676785

Na to abych vám rozebíral váš program bod po bodu nemám ani čas a ani sílu.  Je to na vás, zda si ty rozpory ve svém programu vyřešíte, nebo nevyřešíte.  Prozatím bych vám doporučil tento článek: 

http://www.mises.cz/clanky/proc-jsme-posedli-trhem--50.aspx

0/0
14.10.2013 20:10

P39a48v34e52l 11M41o31r33a49v84e77c 3642889702908

Fajn, tak aspoň zkritizujte jeden bod. Pořád operujete v obecné rovině kterou vám I.Vašíček vyvrací.

0/0
14.10.2013 21:45
Foto

F72r27a87n95t28i37š13e95k 80K16š47í86r 2359906985

Na mne Piráti působí jako velmi nesourodá skupina převážně mladých lidí, kteří se chtějí vymezit proti současnému systému.   Co u nich postrádám je ideologie. Piráti tvrdí, že jim jde o svobodu.   Ví vůbec autor tohoto článku, nebo některý jiný člen strany Pirátů,  co je to svoboda?   Dokáže  například uvést nějakou její definici?

0/−2
14.10.2013 11:47

F18r76a22n35t14i84š55e29k 84S79m80u87t14n80ý 3934785466904

Autor a místopředseda je typický mladý nesourodý, lídr u nás v JČ také. Myšleno ironicky, samozřejmě, pokud jste pomalejší. Stačí se podívat na jejich web, než začnete psát nesmysly.

+2/0
14.10.2013 11:51
Foto

I32v24o 83V38a32s76i15c21e60k 3370331724373

Existence ideologie je to základní, co nás od ostatních stran odlišuje (převážně byznys projekty). Tady je např. program http://www.pirati.cz/program/start

+2/0
14.10.2013 12:03
Foto

K35a51r42e47l 90R39a97d71a 9819954146627

Jasně, já jsem také mladík a chci se vymezit proti současnému systému. Proto za Piráty kandiduji.:-)

+3/0
14.10.2013 16:48
Foto

K91a43r81e82l 20R11a35d58a 9819534966307

Piráti a Svobodní nemusí být nutně nepřátelé. V mnoha věcech se můžeme shodnout. Ve volební kalkulačce mi vycházíte jako druhá volba hned po Pirátech.:-) Nepřátele máme jinde. Nemusím Vám snad říkat kde. Ale jistě znáte to heslo : nepřátel se nelekejme, na množství nehleďme.

+1/0
14.10.2013 17:30
Foto

F70r84a89n21t29i55š32e52k 78K67š30í60r 2809176655

Můj problém je asi ten, že já vnímám Svobodné na hranici volitelnosti  a proto mě Piráti a vlastně všechny strany, připadají tím pádem nevolitelné.   Tohle je ale problém každého libertariána. :-)

0/0
14.10.2013 19:55
Foto

K52a93r58e84l 32R54a40d60a 9939194166977

https://www.facebook.com/events/448389858614332/452287748224543/?ref=notif&notif_t=plan_mall_activity

0/0
14.10.2013 19:31

P45a88v90e53l 25M50o16r87a19v84e10c 3502209202248

Že zrovna u Pirátů vám chybí ideologie? Vždyť skoro jenon oni z variant "s tím sice souhlasíme, ale ubere nám to voliče" versus "s tím moc nesouhlasíme ale přidá nám to spoustu voličů" vždy a zásadně volí tu první možnost..

0/0
14.10.2013 21:44

F51r71a87n58t40i40š43e15k 97S11m46u40t77n76ý 3364145876744

Pane Vašíčku, jsem váš volič i fanoušek. Zajímalo by mě, zda vůbec existuje možnost z vaší strany, jak na ČT "zatlačit". A zda něco takového děláte. Protože, dle mého, samotné zveřejnění na blogu a FB v předvolebním klání nestačí. Pravda, času už zbývá sakra málo.

+3/0
14.10.2013 11:17
Foto

I25v71o 57V69a60s31i24c90e26k 3220371534513

Zatím se vždy vymlouvali a mlžili, rada ČT nereaguje. Kvůli smazání a nezveřejnění článku (zveřejnit nařídil soud) jsme podali žalobu. Ale myslím, že je to marné. Je to stejné jako za komunistů - ČT plní roli cílené propagandy ve hře na demokracii.

+4/0
14.10.2013 11:30

F96r22a69n39t19i82š97e91k 56S72m11u42t23n83ý 3174115886184

Tak to je v prdeli. Ale díky za odpověď.

+6/0
14.10.2013 11:48
Foto

K48a69r72e43l 83R20a62d96a 9729864816707

Naše staronová nomenklatůra si vybudovala příjemná korýtka a těch se nechce za žádnou cenu vzdát. Zájmy občanů je vůbec ale vůbec nezajímají.;-€

+2/0
14.10.2013 17:10
Foto

I81v82o 82V19a29s28i49c33e83k 3170741144843

Ano. Soud ve Švýcarsku odsoudil lidi, kteří privatizovali typickým způsobem, jako většina dnešních miliardářů. Nikdo tady žádný kapitál neměl a za pár let byli z lidí, kteří nevymysleli žádný geniální produkt miliardáři. Těmito a chudšími jsou ovládány a podporovány politické strany. Většinou jsou s politikou nějak propleteni. Oni to na sebe navzájem vědí - jak to tu společně rozkradli. Dělo se to celou dobu i teď, ale teď se jim to komplikuje. Ti co už jsou za vodou to rozkrádání už chtějí zastavit, a tém současným (zprava do leva)se do toho chtějí plést nějaké nové strany. Tomu se logicky snaží zabránit.

+1/0
14.10.2013 19:46

D61u74š70a68n 74D51o89s83t97á53l45e50k 9178141307692

Piráty volit asi nebudu (určitě), ale je to od ČT vůči Vám hodně nefér! Chtělo by to tam hodně profoukat - udělat průvan.

0/0
14.10.2013 11:00

P45a49v24e80l 92M74o38r54a40v22e34c 3272159982288

Jenže jak toho chcete dosáhnout, pokud lidé budou volit pořád stejné strany, které přes PSP a RRTV rozhodují o dění v ČT?

Jediná možnost je zvolit si politiky z neparlamentních stran. A když si škrtnete českého Berlusconiho a jeho ANO, slibotechnu Úsvit apod., zbudou vám PirátiR^.

+1/0
14.10.2013 21:47

F50r33a19n98t13i86š91e86k 34S17m10u23t17n41ý 3284455296954

Já osobně bych byl pro koalici Pirátů a Zelených, tak by se možná do Parlamentu dostali, a Babiše bych zas úplně nezatracoval. Alespoň mu to pálí, narozdíl od těch současných trosek. (jako Němcová a spol, všichni socani, zemanovci, i ti lidovci mi přijdou divní ... :-)

0/0
14.10.2013 22:43

P86a43v98e70l 82M25o25r34a55v86e81c 3762619382678

Ano, Babišovi to pálí, ale otázkou je v čí prospěch.. On je to takový český Berlusconi, i s tou temnou stránkou. A už vůbec nechápu proč by zrušil veškerou elektronizaci státní správy. Jasně, to jak se to dělá u nás je předražený cinknutý nefunkční kočkopes, ale to není důvod to odpískat - ale zlepšit..

Jinak ČPS plus Zelení je i u mne asi jediná přijatelná koalice..

0/0
14.10.2013 22:46

P40a21v32e12l 15M12o28r22a39v24e77c 3162819502298

Myslím povolební, ne předvolební.

0/0
14.10.2013 22:49

F32r21a21n19t73i79š81e31k 36S31m65u14t25n19ý 3714195816534

Ale já to pochopil tak, že Babiš by ji nejdříve minimalizoval a až pak "elektronizoval". Tu státní správu. To mi přišlo vcelku rozumné.

A jasně, že si o něm iluze nedělám. Ale když nic, aspoň nová štika v zatuchlém kapřím rybníku.

0/0
15.10.2013 0:39
Foto

J35i35ř63í 66F17e60i64x 2759203950656

Mne se v žádné anketě ještě nikdo neptal, ale můj hlas máte.

+5/0
14.10.2013 10:27

P80a95v12e93l 41M19o75r93a20v18e44c 3292989222378

DíkyR^

0/0
14.10.2013 21:48

V35a30c96l85a17v 57V73o89n72d77r20a 3500669841833

S manipulací  ČT umí zacházet výborně. Myslíte, že se to po volbách změní? Nová Rada  pro televizi by mohla v tom něco udělat? Už aby byly volby!V

+2/0
14.10.2013 10:16
Foto

J19a22n 73R69ů70ž55i55č17k59a 7372742165877

Jojo. Se Svobodnými je to totéž v bleděmodrém.

+7/0
14.10.2013 10:09

B22o26ř59e68k 55Ž98a26n45d75a 1960686399606

A divíte se ? Svobodní chtějí zrušit koncesionářský poplatek.

+2/0
14.10.2013 10:43
Foto

I98v26o 86V82a44s84i31c41e96k 3930611244383

A z kterého grafu vás vymazali?

+2/0
14.10.2013 10:51
Foto

F27r23a55n36t24i61š12e65k 39K44š13í13r 2629546685

Podle několika průzkůmů, které dělají internetové firmy a nezávislé organizace oscilují Svobodní kolem 5%.  Přesto je v oficiálních průzkumech, které stojí miliony a jsou medializované nenajdeme.

+1/0
14.10.2013 10:57
Foto

I34v50o 65V74a53s35i78c57e48k 3300761754893

Nicméně mě jde o faktický důkaz cenzury. My máme zdokumentovány 4 zcela konkrétní případy, kdy upravovali výsledky. A jeden případ vymazání článku - teď řešíme žalobou, protože nerespektují příkaz soudu ke zveřejnění.

+1/0
14.10.2013 11:03
Foto

Z10d39e80n73a 47K24o11č32í 6835618681506

ČT cenzuruje nejen předvolební průzkumy, ale i běžné zpravodajství nejen z ČR, ale i ze světa. !!!!!!

+3/0
14.10.2013 11:10
Foto

I26v14o 72V11a34s79i77c55e86k 3380921414173

To ano, ale to se těžko dokládá fakty. Tady je to zcela zřejmé - zveřejnili graf a uvedli zdroj TNS - ale ta firma nikdy takový graf nevydala, stejně jako v r.2010 uvedli jako zdroj grafu Novinky, ale v Novinkách byl graf jiný (nechyběl v něm třetí největší sloupec). Oni prostě respekují příkaz: Piráty smazat! Oni mají praxi už z minulosti, tehdy jim to schvalovalo ÚV KSČ, dnes jsou to "osoby v pozadí".

+3/0
14.10.2013 11:35

P55e13t76r 56K79o82v88á81ř 7539270190662

Vím, že to jiná situace, ne jako u Pirátů, kde došlo k přímému falšování. Ale je to dost podobné

http://volby.svobodni.cz/aktualne/neobracejme-hnev-proti-televizi-a-novinarum-ale-proti-cssd-ods-kscm-a-kdu-csl/

Zdraví bývalý volič z roku 2010

0/0
15.10.2013 23:39



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.