Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

jak se projevuje ta fasizace?

0 0
možnosti

Nevím jestli je to možné, s kvantovým počítačem možná jo, ale pokud amerika umí prolomit šifry, jak se dnes objevilo na netu, tak je šifrování jen upozorňování na sebe. Asi jim to dá pořád dost práce, ale upřímně řečeno, já nemám co tajit a pokud mi nevyčoří prachy z účtů a podobně tak je mi naprosto šumafuk kdo mně poslouchá. Docela bych ocenil VÍC kamer v ulicích , protože mně pravidelně vykrádají garáže, sklepy, dvory, chaty... prostě už aby sledovali všechny.

0 1
možnosti
JL

Vazeny pane, jestli vse, co jste popsal se zaklada na pravde, (ja to nezpochybnuji) bude v USA velky "mumrajs". Velice brzo. Znam mentalitu americkeho obcana. Jsou tam velmi silne skupiny, ktere 'dohlizi' na celou administrativu. A z kazdeho uhlu. Kdyby se toto stalo v jine zemi, pak bych se bal. V USA? Chce to jen kratky cas, kdy tlak na 'estabilishment' zacne. Ja tomu verim.

0 0
možnosti
  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!