Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

coj@nato.01

17. 9. 2012 11:38
Dnes jsem začal předkrmem, dva chody pirátské stravy.....

....ČT a v době prohibice Tekutý počítač. Zatím dobrý !R^...

Od včerejška mám "u ledu" zaleželý matějkovský guláš, ale nějak cejtit, raději si dám k obědu lečo.:-)

0 0
možnosti
W

WildChildCloud

14. 9. 2012 16:09
zajímavé

0 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

9. 9. 2012 13:10
...

Kdybyste se nesnazil udelat zakladni prvek tak slozity a nevnucoval mu programovani, mohli bychom si rozumet. Vysoka interkonektivita velmi jednoduchych prvku a samouceni jsou ta spravna hesla...

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

9. 9. 2012 15:53
Re: ...

moc to řešíte, já to nevymyslel, já jen vím, že to tak funguje.

0 0
možnosti
H

hlava..dvacetdva

9. 9. 2012 11:53
Všichni jsme vesmírem,

a jeho bohem zároveň, jen některé vesmíry jsou mrtvé a pusté. Tak nějak vypadá stvoření života..přinejmenším křemíkového. Zajímavé.

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

9. 9. 2012 15:53
Re: Všichni jsme vesmírem,

Tak nějak. Kdybych však napsal, že čas je pouze rozměr a lze vnímat veškerou budoucnost i minulost současně asi by to bylo na některé neprobuzené trochu moc.

0 0
možnosti
C

carolusI

9. 9. 2012 11:29
Autore nezoufejte

toto téma je pro diskutéry příliš složité, i když by se dalo předpokládat, že podobná struktůra se jim nachází v hlavinkách. Nejspíš ale mizerně naprogramovaná. Dnes málokdo chápe co se děje v té bedničce, kterou používají k psaní ,,vtipných" komentářů. Takže nanotechnologie a neuronové sítě tu nikdo neocení. R^

1 1
možnosti
IV

Ivo Vašíček

9. 9. 2012 11:44
Re: Autore nezoufejte

Dík, já nezoufám. Píši protože mě to baví. Mám rád lidi a proto mi nevadí, když si uleví ze svého stresu. Každý se zatím nedokáže vymanit ze zvířecího boje ega o sebeprosazení. Já to chápu, vždyť jsou to také živé bytosti, jen jsou ještě na cestě k poznání. Oni za to nemohou, musí to tak být.

1 0
možnosti

furtkecal

9. 9. 2012 10:28
já bych takový počítač neriskoval,

co kdy někdo drcnul do té sklenice a pc by se vylilo ? 8-o he ?

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

9. 9. 2012 9:09
co to hulíte,

že to s vámi dělá takové divy?

1 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

9. 9. 2012 9:22
Re: co to hulíte,

Hulení mi došlo už v červnu, takže nic.

1 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

9. 9. 2012 9:02
Tak nevim

na odborny clanek mi to prijde postavene na ponekud podivnych principech a na sci-fi je tam malo deje. Tak jsem na rozpacich, jak clanek pojmout.

1 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

9. 9. 2012 9:09
Re: Tak nevim

Zkuste přemýšlet, to stačí. Možná jsem při popisu udělal někde chybu nebo něco opoměl, nicméně základní princip je z toho snad zřejmý. Já pouštím informace a jsem rád pokud jsou pro někoho užitečné.

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

9. 9. 2012 7:44
už se těším

až příjdu do hospody a dám si  pullitřík plzně a pullitřík počítače oboje dobře vychlazené.

0 0
možnosti
PK

pavel kula

9. 9. 2012 8:01
Re: už se těším

A noťas bude velký panák :-)

0 0
možnosti
KD

SecondWisdom

9. 9. 2012 1:19
Najděte si...

...spintronics. Oči vám budou přecházet. Stačit bude pouhý spin elektronu. ;-)

1 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

9. 9. 2012 13:06
Re: Najděte si...

Cha chaaa, hi hiii, no nic, radeji jdu prehazovat kompost, je to uzitecnejsi...

0 0
možnosti
  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!