Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hlava..dvacetdva

14. 7. 2012 13:42
Každý kdo se otřel o erár,

si podobnou zkušenost musel udělat. Nastavená ruka a co za to ? Nároky stoupají ....s jídlem roste přeci chuť. Od pěti procent provize nás to dovedlo k třikrát předraženým zakázkám, protože když má dodavateli něco zbýt po zaplacení daní a odvodů jinak to nejde. Oni panáčci když natahují ruku takhle nepočítají...oni to mají bokem. Ale dostaňte z účetnictví čistý milion, to už něco stojí. Někdy i pár let basy a konec firmy, když se připletete do cesty někomu kdo má lepší kamarády. Nebo když má k dispozici FAU aby mu ty informace vyšťoural. A takhle to většinou funguje na všech úrovních státní správy a kolikrát i v polostátních firmách. Oni si nepomáhají jen politici v dozorčích radách, ale i všichni s razítkem a podpisovým právem.

1 1
možnosti

radek.stembera@volny.cz

13. 7. 2012 22:24
pravda ale pozdě

věřím vám, že to co popisujete je pravda. Proč to ale píšete až nyní, když je Kalousek "na lopatě" a vám se to hodí do krámu? Proč jste to nerozmázli když to bylo aktuální? Odpovím si sám. Protože by jste si podřízli větev. Zakázky by jste nedostali a mocný by vás zničil. Tohle je tzv. HRDINSTVÍ EX POST. Nyní jste "obchodní ředitel" nové politické strany a usilujete o další zakázku - být zvoleni. Je to naprosto přirozené a bude to tak vždy. Lidé se nemění. Proč si myslíte že "nové" politické strany to budou dělat jinak? A pokud jinak ,tak proč myslíte že lépe? Je třeba zrušit armádu, městskou policii a většinu úřadů. To je řešení. Jedině vlastník je zodpovědný hospodář. Demokracie je příčinou vámi popisovaných problémů. Proto se velmi správně říká, že máme takovou vládu jakou si zasloužíme.

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

14. 7. 2012 8:25
Re: pravda ale pozdě

Za komunistů jsem nebyl disident, ale ani jsem nevstoupil do té strany, i když mi to bylo nabízeno a plynula by z toho kariéra. Nicméně nešel jsem se upálit a aktivně jsem proti komunistům nebojoval. Jak to bylo v listopadu jsem popsal i zde na blogu: http://vasicek.blog.idnes.cz/c/108565/Listopad-1989-zcela-subjektivne.html

V těch devadesátých letech, kdybych někde něco řekl, tak by to zničilo nejen mne, ale bez práce by bylo i dalších 350 zaměstnanců. Taky mi sílící moc korupčních mafií vadila a stáhl jsem se. Mé příjmy klesly na třetinu, prostě jsem na to neměl žaludek. Aktivní odpor jsem považoval za ohrožování vlastní rodiny (podobně jako za komunistů).

Domnívám se, že Kaloskovy problémy dnes vyplývají z mocenského souboje mafií Roman x Háva (mám trochu přehled o obchodních vztazích trhu). Případ CASA je odvetou za šťourání do ČEZu.

Pirátská strana je zcela o něčem jiném - bezpečnostní opatření proti politickému byznysu jsou zcela primární. Transparentní finance i rozhodování.

1 1
možnosti
G

Gašpo_3

13. 7. 2012 11:08
Obecne platí

že čím viacej sprostredkovateľov a medzičlánkov, tým vyšší nárast ceny, korupcie, klientelizmu, neefektívnosti atd atd.

Najlepšie by bolo úplne zrušiť aj politické strany. Je to tiež len zbytočný a škodlivý medzičlánok. Zatiaľ toto moje prianie vyzerá ako fantazmagória, zatiaľ.;-)

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

13. 7. 2012 14:19
Re: Obecne platí

prostředky tekuté demokracie už v Německu uvádějí do života naši kolegové. Taky si myslím, že politické strany jsou zbytečné. Změnit to však může jen revoluce nebo politická strana (což my rádi uděláme)

0 0
možnosti
KS

sebr

13. 7. 2012 10:55
Stejný scénář, stejní lidé

Stejnou zkušenost má můj kolega s MO z počátku 90tých let při výběru radiostanic. Jejich nabídka byla vyhodnocena jako nejlepší jak z finančních důvodů, tak i po vševojskových zkouškách. Bohužel, neměli volných 25 mega pro pokladnu tehdejší chemikovy KDU. Tak VŘ nevyhráli. A jistě i provize pro chemikova následně umřevšího  strýčka  také dorazila. A chemický patlal teď může zcela bezostyšně kázat vodu. Vína se mu dostalo víc než dost.

1 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

13. 7. 2012 14:20
Re: Stejný scénář, stejní lidé

Ví to i sposta vojáků ze štábu, nemohli však nic dělat.

0 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

13. 7. 2012 10:51
Máte pravdu, AČR je tunelována

prostřednictvím sítě zprostředkovatelů - ten, kdo skutečně provede dodávku nebo práci je nakonec okraden. Nejméně prachů, které jsem kdy dostal za své dílo pocházelo od AČR (šlo o letiště Čáslav) - tak cca 50% toho, co platí civil, kde těch zlodějů není tolik.

0 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

13. 7. 2012 10:00
Proto je třeba tu mafii zničit .....

jsou dvě cesty .... buď voliči dostanou rozum a nedají hlas žádné straně, která byla v posledních 20 letech v parlamentu a na radnicích, nebo padneme na hubu a přijde nějaká forma revoluce ...... je to jen na nás

2 0
možnosti
J

jackie13

13. 7. 2012 12:07
Re: Proto je třeba tu mafii zničit .....

R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!