Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

hvarcz

3. 12. 2010 0:50
olé

vezmete pavoučka a přendáte ho z jedné květiny na druhou, uvědomí si tu změnu?

A pokud ano a na té nové květině bude více hmyzu začne Vás uctívat jako boha, nebo bude uctívat tu květinu?

P.S. toho hmyzu tam může být i méně, krize jsou dobré k upevnění víry.

0 0
možnosti
A

atom.y

2. 12. 2010 12:11
Bůh

Pokud myslím na boha, at už jediného nebo celé panteony bohů ... má představa je že je to jakási entita "nad vesmíry", On je ten „klíč“ který konfiguruje náhodu do pravidel. On třeba konfiguruje tu náhodu u všech vesmírů trochu jinak, bůh vý proč ...

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

2. 12. 2010 12:29
Re: Bůh

Ano, zřejmě je to dobrá zábava.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

1. 12. 2010 16:17
Zajímavý.

Rozhodně zajímavý.

Já bych předpokládala, že v té kauzalitě musí fungovat něco jako "nutnost" .... tj. chaoticky se mohou kolečka točit náhodně donekonečna a nestane se "nic", ale když do sebe náhodou zapadnou, tak se stane "něco".

Ne, že bych o tom nějak zvlášť přemýšlela, na to nepochybně nemám mozkový kapacity, ale když nad tím dumám, tak se vždycky zaseknu na "rezonanci". Ta mi přijde jako takový hrozně hezký koncept tvoření: jedno se vlní, druhý se vlní... a furt nic, furt nic ... až se ale jednou obojí zavlní tak, že to zrezonuje, tak se stane "něco"....

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

1. 12. 2010 18:43
Re: Zajímavý.

Hmota je důsledek rezonancí, i tak ji lze popsat. Je to mohem romantičtější a mě se to líbí. Vždycky se mi líbí když se "něco" stane.

Dík

0 0
možnosti
AP

shrink

1. 12. 2010 14:43
zajímavé

dík

0 0
možnosti
JC

Jarcho

1. 12. 2010 10:18
Velmi pěkně napsáno.

Překvapujete mne.

0 0
možnosti
MZ

MZak

1. 12. 2010 0:00
muzete mi vysvetlit toto ?

Nechapu toto slovni spojeni "Život je nesen vůlí ovládanou hmotou." Muzete mi to trosku vysvetlit ? Nechapu jak je to mysleno... dekuju

0 0
možnosti
  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!