Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

karten

21. 12. 2009 13:18
Zaběhnutý systém

Na stejném pracovišti jsem pracoval jako učeň někdy v 86 a musím Vám dát za pravdu.Navíc na tomhle pracovišti byli nejodhodlanější soudružky a udavačky co jsem kdy zažil.No každá doba má něco.:-/

0 0
možnosti
I

iruka

7. 12. 2009 15:21
Kde jste?

Pane Vašíčku, kdy zase něco napíšete? Bez příspěvků vašich a několika dalších lidí je místní blog jen prázdná žumpa...;-)

0 0
možnosti

lost

24. 11. 2009 10:06
to bylo normální

ještě tak napsat o ,,přesčasech,,;-D

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

19. 11. 2009 22:15
Já měl praxi

Ve Vrchlabí, v Tesle na pouzdření tyristorů. Na čtrnáct dní a až po týdnu jsem byl schopen plnit denní normu. Ty baby, co tam dělaly, mívaly splněno tak o dvě hoďky dřív, ale dál nepřidávaly, neb by je potkalo to, o čem jste psal - přitvrzení normy. Což se mimochodem děje i dnes, to se nezměnilo.

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

19. 11. 2009 22:21
Re: Já měl praxi

A mimochodem - nedávno jsem jednu potkal, Janu - na pracáku. Už tam je několik měsíců, to víte, dva roky před důchodem jí prostě nikdo práci nedá. :-/

0 0
možnosti
K

kaktusak

19. 11. 2009 18:06
To je úplně jak teď v soukromých firmách

Tzv. majitele zajímá zisk a nemá náladu ani možnost z jachty v Karibiku kontrolovat, jak jednotliví zaměstnanci využívají pracovní dobu. Nejhorší jsou různí manažeři, ti jsou schopni třeba řídit firmu po telefonu, dohlížejíce na stavbu svého domu. Když potřebují soukromě něco vyrobit, zákazník musí se svou zakázkou počkat. Pak se mu to naúčtuje jako vícepráce. Nebo berou úplatky od subdodavatelů. Časem si pořídí menší jachtu do středomoří.

0 0
možnosti
LA

liberalni asocial

19. 11. 2009 18:44
Re: To je úplně jak teď v soukromých firmách

Neznam Vas, ale vim jedno, Vy o vedeni firmy nevite nic.

0 0
možnosti
RB

erben3

19. 11. 2009 16:33
.

Já jsem si vyzkoušel za komančů na letní brigádě práci ve sklárně, kde se vyráběly zářivkové trubice a lékovky. Z pece tekl nekonečný had rozžhaveného skla, automaty vyrobily trubice a práce dělníků spočívala v tom, ještě žhavé trubice v rukavicích odebírat ze stroje a rovnat do krabic. Nepřetržitý provoz, 24 h denně, jelo se na tři směny a flákat to nešlo, sleněný had se normálně nezastavil, jen v případě nějaké poruchy. A byli tam lidi, kteří tu práci dělali už nepředstavitelných 20 let. Hrůza. Všude střepy, sklo, horká pec... odkroutil jsem si tam tehdy 3 týdny jako povinné letní praxe na VŠ a pryč. 

Další rok jsem dělal v Rako Rakovník, tam už to šlo i občas flákat, poněvadž jsem se nedostal k pásu, ale k jiné práci.

0 0
možnosti
PP

ippokorny

19. 11. 2009 16:17
Ano, i tomu se říkalo budování komunismu ...

:-):-):-)R^

0 0
možnosti
MC

sualk

19. 11. 2009 14:16
Také jsem to tak obdobně v těch letech prožíval.

Akce ZET, brigády soc.práce, výrobny mladých zlepšovatelů, přátelství s totalitou na věčné časy, demonstrativní branné závody v montérkách a fáračkách atd....R^

0 0
možnosti
MR

Natramn

19. 11. 2009 13:34
Hezké

karma :-)

0 0
možnosti
MB

MychalB

19. 11. 2009 13:27
Jo jo, každý si tím prošel

;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!