Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jozev Tyčka

18. 2. 2008 14:06
Já měl strach do který správný dírky strčit

Tož Ivo, u mně to bylo takhle: měl jsem dobrou matku kamarádku. Tak jsem se s ní radil, že která dírka je ta správná, když jednou na to přijde. Mamka se strašně smála ale ukázala mi tu správnou, hrozně jsem se styděl ale byl rád. Přesto jsem měl panický strach, estli se strefím. Také jsem si myl stále předkožku a urval si při honění takovou tu spojovací blanku dole. (Až po létech se ten zbytek "ošmirgloval"). Onanoval jsem ještě, když se s piďulou nic nedělo ale byl jsem v hlavě strašně nadrženej. Nemoh jsem se dočkat. Až jednou, tak ve 14 někdy před sto lety.... Bylo to u třídní učitelky, svedla mně. Kurňa, fakt nevím, kam jsem to strčil. A vpustil všechno bez "olačky" jak jsme tomu na Moravě říkali, tenkrát pilulky ještě nebyly...Boha, jak jsem se pak bál, co se stane. Jelikož jsem se nestal otcem, tak jsem asi našel tu menší užší dírku, můj malej byl sice tvrdej ale tenkrát tenkej...Jdu do hospody zeptat se kluků, teda dědků, jak voni tenkrát, jo, a napíšu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!