Jsem zvědavý a podnikatelské strategie mě živí, takže z něj tahám informace. Známý vysvětluje:„Naši zákazníci jsou stavební investoři a stavební firmy. Monitorujeme, kde, kdo chce něco stavět za větší peníze. Analyzujeme možnosti stavbu zablokovat nebo výrazně zdržet. Připravíme námitky a založení nějakého sdružení proti stavbě, které vstoupí do stavebního řízení. Někdy používáme už existující sdružení. Uděláme si kalkulaci, jaké náklady by vznikly, když budeme mít připomínky ke stavbě. Zákazníka navštívím a vysvětlím situaci. Nabídnu naši cenu za posouzení projektové dokumentace, součástí služby je i vypořádání námitek. Zákazníkům se to vyplatí, když zaplatí nezdržujeme stavbu námitkami a vše běží hladce. Ušetří spoustu peněz. Funguje to skvěle.“
„Z médií vím, že se často blokují stavby, to jsou ti co nezaplatili?“ Ptám se.
„Někdy, ale spíš je to náš marketing. Musíme prezentovat odstrašující příklady. Nám odmítne zaplatit málokdo!“