Příběh kosmického pilota – 6.výroba Vesmíru

Možná jsem se už zmínil, že Vesmíry vyrábějí bohové. Také si chci vyrobit vlastní Vesmír. Jsem si vědom, že mě to bude stát ještě spousty úsilí.

S bohy jsem se poprvé setkal, když jsem jim dovezl objednaný náklad. Získat zakázku pro bohy není vůbec jednoduché. Mě se to podařilo jen díky tomu, že mám pár známých v divokém vesmíru. Bohové jsou nejbohatšími obyvateli Vesmíru. Téměř všichni senátoři V.G.C. jsou bohové. Přeprava nákladů z divokého vesmíru je značně riziková. Klidně vás tam mohou podfouknout, a nic nenaděláte. Mohou vás přepadnout piráti a zničit nebo ukrást loď. Na druhou stranu lze v divokém vesmíru pořídit spoustu zboží, které jinde nepořídíte. Často se tam prodává i zboží u nás zakázané.

Můj kamarád Gorman je obchodník a střídavě žije v divokém vesmíru i ve V.G.C. Je také občan a je mnohem bohatší než já. Už byl párkrát v podezření, že provozuje pirátskou flotilu. Osobně si myslím, že ji má, ale má i velice dobré kontakty na senátory. Kdysi mne láklal do společné akce, nabízel mi i modernější. Vysvětlil jsem mu však hranice mé morálky. Dobře však ví, že mě mnoho pravidel V.G.C vadí a nemám chuť je respektovat.

Jednou mi zavolal, že mi může dohodit zakázku pro bohy. Bylo mi to divné, protože mám zastaralou loď. Všichni vědí, že zásobování bohů řídí senátor Sonchor a ten používá zásadně nejmodernější prostředky.

Gorman mi řekl, ať přijdu do paláce Hypno na Dahesově mypolu. Mypol Dahes leží v odlehlé části V.G.C., je to takový ostrov civilizace v divokém vesmíru. Vše prý musíme projednat osobně a po zvířecím.

Dle dohody jsem tedy přiletěl a nechal si udělat lidské tělo. V něm jsem přišel do paláce Hypno. Je to luxusní restaurace a hotel. Patří k nejlepším místům pro zvířecí radovánky ve Vesmíru. Číšník mě uvedl do čekárny – baru a ohlásil mne. Musel jsem chvíli čekat, protože nemusím všechno vědět, a Gorman mne ke stolu pozve, až bude třeba.

Konečně mě uvádějí ke stolu. Okamžitě jsem poznal, že vedle Gormana sedí Remesch. Pocítil jsem silné vzrušení a nejistotu. Uvědomil jsem si slabost svého ega. Trvalo to však jen zlomky sekund a usadil jsem se suverénně a sebevědomě vedle jednoho z nejvýznamnějších bohů, senátora Remeshe.

Menu bylo skvělé, i když mě reakce těla trochu překvapovaly. Ve zvířecím (tedy lidském) těle jsem nebyl už pár set let. Vlastní integrované tělo je drahé, a při mých aktivitách dlouho nevydrží. Vědomí v těle mi vždy připomíná mé humanoidní mládí. V jídelníčku jsem proto hledal některé, mé dříve oblíbené lahůdky. Chtěl jsem si dát paštiku s čerstvých jednodenních kuřátek, ale v téhle restauraci, a v téhle společnosti bych s tím byl trapný. Gorman mi doporučil carpacio z nevylíhnutých dinosaurů. Chvíli jsem váhal, ale dinosaura jsem ještě nikdy nejedl. Vím, že i na Bytehu jsou dnes dinosauři běžné jídlo, ale za mých časů nic takového nebylo. Nakonec jsem se konzervativně rozhodl pro paštiku s jednodenních kuřátek nějakých dravých ptáků, snad orlů či co.

Asi vás nebudu zdržovat popisováním svých kulinářských zážitků. Podstatné je, že jsme se dohodli na zakázce. Náklad převezmu na určeném místě, které leží celkem daleko od hranic V.G.C.. Musím se vyhýbat komunikaci s úřady V.G.C. a nesmím prozradit adresáta. Je to moje riziko, na druhou stranu dobře zaplacené. Náklad doručím přímo k bráně Sigenes.

 

Brána Sigenes je pracovní sídlo bohů. Bohovétam krouží kolem černé díry a vyrábějí nový Vesmír. Jak se tedy vesmír vyrábí?

Vesmír je zobrazením informační platformy. Informační platforma generuje prostoročas, tedy i hmotu. Čím více je v nějakém místě vesmíru hmoty, tím více je zapotřebí informací k jejímu udržení ve správném interakčním stavu. Informační platforma vesmíru má své limity. Z nich vyplývá i maximální hustota hmoty a její konfigurace. Pokud vedou interakce hmoty k její přílišné koncentraci, nelze udržet kontinuitu časoprostoru. Nelze udržet ani kontinuitu informační platformy, která jej generuje. V časoprostoru se takov

á situace projeví jako černá díra.

Černá díra je vždy bezrozměrná, její mocnost však vyplývá z množství dekomponovaného časoprostoru. Z mocnosti černé díry vyplývá její gravitační síla, jejíž nenasytné hranice lidé označují jako Schwarzschildův poloměr. Informační platforma, kterou vytvořili staří bohové je v takovém případě narušena, přeměňuje se na neuspořádané informace, tedy v Chaos.

Veškerá hmota vesmíru má tendeci k hromadění a koncentrování se. V jádru každé galaxie je černá díra. Jedině pohybová energie kroužících hvězd je dočasně udržuje v uctivé vzdálenosti od mohutné černé díry. Bez vnějších zásahů by veškerá hmota vesmíru skončila v černých dírách, které se také vzájemně spolykají. Nakonec by se celý vesmír přeměnil v jedinou černou díru. Časoprostor by se stal bezrozměrným a nezbylo by tedy nic. Tohle se stát může, a stává se to tehdy, když se vesmír nepovede. Říká se, že umře.

Informace však existují i bez vesmíru a jeho hmoty. Naši bohové však umějí pracovat přímo pouze s informacemi, které se uvolňují z informační platformy při zániku časoprostoru a hmoty. Bohové vytvářejí programy, které jsou schopny determinovat prostředí, které vnímají jeho účastníci jako časoprostor. Elektrický náboj je generován komunikačními fázemi informační platformy. Gravitace vyvěrá z konfigurační složitosti (mohutnost informací).

Vytvoření „mrtvého“ vesmíru není až tak složité. Takový vesmír však brzy „splaskne“. Mnohem náročnější je vytvoření živého vesmíru, který se umí sám dále rozmnožovat. V takovém vesmíru žijeme. Vytvořili ho „staří bohové“. Staří bohové žijí v jiném vesmíru než my. Oni náš vesmír vytvořili. Jejich cílem je, abychom my vytvořili další nové vesmíry. Je to vlastně takové obyčejné rozmnožování.

K vytváření nových vesmírů využívají bohové černých děr. Nejvhodnější jsou černé díry „polykající“ hvězdu. Bohové proud pohlcované hmoty modulují. Modulace v sobě obsahuje příslušný programový kód. Černou dírou uvolňované informace se tedy nemění na Chaos, ale vytvářejí informační platformu nového vesmíru. Ta však nestačí, bohové musí naprogramovat i informační platformu života. Do té integrují i část svého vědomí.

Když je nový vesmír hotový, stává se zcela autonomním. Lidé říkají spuštění programu Velký třesk. Vývoj hmoty i života je značně determinovaný, ale ne zcela. Je determinovaný podobně, jako semínko dubu, determinuje budoucí vzrostlý strom. Ve skutečnosti je vše zcela determinované, ale nepředpověditelné. Veškeré naše snažení spočívá v poznávání informací. Když informace poznáváme, stáváme se jimi. Nové vesmíry jsou v podstatě novými těly bohů. Cílem každého skutečně inteligentního tvora v našem vesmíru je maximalizace poznání, za účelem vytvoření nového, mladého, vlastního Vesmíru.

Autor: Ivo Vašíček | sobota 14.3.2009 14:56 | karma článku: 15,07 | přečteno: 1509x
  • Další články autora

Ivo Vašíček

Islamisté a Křižáci

V uplynulých týdnech jsem často četl prohlášení o tom, že jsme po teroristických útocích ve Francii ve válce. Taková prohlášení však svědčí o nepochopení situace, protože ve válce jsme už dávno.

21.12.2015 v 16:54 | Karma: 29,57 | Přečteno: 1905x | Diskuse| Společnost

Ivo Vašíček

Budeme spojenci s ISIL v boji proti Rusku?

Už od roku 2006 USA organizují USA změnu režimu v Sýrii. Přestože měla CIA už v roce 2011 informace o tom, že díky americké podpoře syrské „opozice“ vzniká Islámský stát, pokračovali v dodávkách zbraní. Wikileaks.

12.10.2015 v 10:34 | Karma: 44,62 | Přečteno: 5211x | Diskuse| Politika

Ivo Vašíček

Uprchlíci nejsou problém, problémem je naše pokrytectví.

Žijeme v zemi, která je členem NATO. Z pohledu nečlenských zemí, je NATO vojenským útočným uskupením, které plní zájmy vlády USA. Pod vylhanými záminkami napadáme ostatní země a připadá nám to zcela normální.

21.8.2015 v 16:12 | Karma: 31,03 | Přečteno: 2227x | Diskuse| Ostatní

Ivo Vašíček

Řecké referendum - demokracie na podruhé.

Referendum k přijetí podmínek věřitelů navrhl v Řecku Jorgos Papandreu na 4.prosince 2011. Návrh referenda věřitele vyděsil a vyvinuli příslušný tlak na vládu. Předseda vlády nakonec odstoupil, a referendum se nekonalo.

10.7.2015 v 9:23 | Karma: 16,91 | Přečteno: 602x | Diskuse| Společnost

Ivo Vašíček

Důchodový a daňový systém je mimo technologickou realitu.

Současné koncepty výběru daní a financování důchodů vycházejí z technologické reality poloviny minulého století. Důchodový a daňový systém založený na zdanění mezd nemůže dále fungovat.

3.6.2015 v 11:30 | Karma: 28,92 | Přečteno: 1370x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schválila vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  15:28

Přímý přenos Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Seniorka při vystupování spadla pod tramvaj a zemřela, policie stíhá řidiče

24. dubna 2024  13:51,  aktualizováno  15:21

Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...

Lídr kandidátky AfD propustí asistenta podezřelého ze špionáže, do voleb půjde

24. dubna 2024  10:12,  aktualizováno  15:19

Europoslanec a lídr kandidátky Alternativy pro Německo (AfD) Maximilian Krah i přes obvinění svého...

ANO bylo pro zvýšení věku odchodu do důchodu. Havlíčkovi vadí zápis z Hradu

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  15:14

Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!