Země - chovná stanice

29. 11. 2008 11:05:59
Když jsem se naposledy vracel na Zemi, svezl jsem se kousek cesty s nákladní lodí.

Jo Zemi, to znám,“ povídá mi Rex (člen posádky). Vnímal jsem, že si chce povídat, chtěl jsem mu udělat radost a pobídl ho k hovoru. „Odkud Zemi znáš?“

„Za mlada jsem tam byl na brigádě. Sklízeli jsme dinosaury. Tehdy jsem si celkem dost vydělal. Maso šlo dobře na odbyt, a VGC dobře platila. Byla to však těžká práce, dneska je navíc špatně placená.“

„Hm“, odvětil jsem. „To už bylo dost dávno“

„Jo to byly časy, prý tam po sklizni nasadili otroky, byly tam vhodné podmínky“

„Jo, jo už je připravujeme k expedici,“ zbrkle jsem se podřekl.

„No jo, ten čas letí, kolik jich tam bude?“

„Vypadá to, že je tam tak 5 miliard kusů k použití, namnožili se skoro na 7 miliard.“

Neříkal jsem nic tajného, připravovanou nabídku otroků ze Země VGC inzeruje zcela veřejně, chov už bude brzy připraven k prodeji.

„Takže ty děláš u VGC a pěstuješ je?“

„Tak trochu.“ A dal jsem najevo, že se nechci příliš svěřovat.

„No jo služební tajemství, nějaká zákaznická customizace na poslední chvíli.?“ nenápadně se optal Rex. Mlčel jsem, ale bylo mu to jasné. Po chvíli dodal: „Nedávno jsme vezli ze Země nějakýho tvýho kolegu, ten tam dělal nějaké genetické úpravy. Prý nějaký zákazník změnil na poslední chvíli specifikaci objednávky.“

Nedalo mi to a vysvětluji: „Pěstujeme tam kvalitní otroky, zvládnou i středně složitou biomechanickou práci, výcvik probíhá průběžně. Největší zájem je o žluťáky, to je takový universální standard. Na přání zákazníků pěstujeme i různě specializované otroky. Marketing vyhodnocuje poptávku, když vidíme, že bychom některý druh výhodně neprodali, tak to musíme řešit.“

„Už si vystup, tvé pracoviště tě čeká!“ povídá Rex škodolibě i solidárně. Oba jsme zaměstnanci VGC a víme, že život v Galaxii není zadarmo. Rozloučili jsme se, a já jsem zase v práci. Není to však zas tak hrozné, celkem mě má práce baví.

zeme7.jpg

Autor: Ivo Vašíček | sobota 29.11.2008 11:05 | karma článku: 19.96 | přečteno: 1979x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Poezie a próza

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 7.36 | Přečteno: 105 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 14.75 | Přečteno: 199 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.53 | Přečteno: 198 | Diskuse

Marek Ryšánek

Způsobem bytí byl roven Bohu - Květná neděle.

Lidské dějiny jsou plné příkladů nejrůznějších vládců a vůdců. Ti ovládáni ctižádostí rozpoutávali války, štvali lidi proti sobě. Mysleli, že jim to přinese štěstí, věčnou slávu. Zůstali po nich statisíce, miliony mrtvých.

26.3.2024 v 20:23 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 131 | Diskuse

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma článku: 11.10 | Přečteno: 192 | Diskuse
Počet článků 527 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2785

Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...